Söndag

Solen lyser ute nice..

Har just mätt mig... fy satan så lycklig jag är haha..
Funderar på om jag kanske ska ge er lite sneaky peak när de gäller mina mått.. om nån är intresserad haha..

I dag ska jag ha Olivia (systerdotter) vet inte riktigt vad vi ska hitta på för bus men de återstår att se... moster sara ska nog hitta på nått kul.
Känner mig lite små hängig skulle ju inte vara allt för konstigt om jag med skulle falla ner i sjukan.. umgicks ju med 2 febersjuka små skitungar och en genomförkyld och febrig mamma i helgen.
Men ta i trä kanske mitt imunförsvar är starkare än så.

I morgon är det Grupp.. ska bli superkul, gillar verkligen min grupp alla är så himla motiverade och starka jag beundrar allihoppa fast en del av dem går igenom jobbiga dagar..
Men är man viljestark så är man.. har man bestämt sig så har man.

Ska snart hoppa in i en dusch och försöka bli människa tänkte jag..

Ha de bra i dag i solen.

Kram på er.


Min lilla kärlek fisen...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja ges oss en "sneak peak", alltid så kul att se hur bra det går fär andra! man blir så peppad!!!

2008-10-20 @ 19:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0