Sjuk :(

God morgon på er.

Här sitter jag sjuk o eländig, kände av de redan i går morse men tänkte det kanske bara är morgon halsont..
I dag ä hela jag tjock i halsen skiiit trisst jag låter som en fel meckad bil som försöker komma i gång.
halsen värker och jag saknar verkligen halstabletter nu :(
I kväll är de grupp och jag missade ju förra vill verkligen inte missa denna kväll eftersom jag tycker att grupp träffarna är så bra och viktiga sen är man ju nyfiken på hur alla mår.
Så jag ska occupera mig i sängen med varmt te och halsduk runt halsen och totalt tal förbud.

I går var en bra dag trots seghet somnade jätte tidigt vilket kroppen förmodlingen behövde var ju på mässan sen hade jag olivia ett par timmar innan lojje kom hem, min lilla fina fis unge.. gud vad jag älskar mina syskonbarn.. I år sak de bli kul att köpa julklappar eftersom jag har 4 supersöta ungar att handla till..
3 små ungar och sen en livlig tuff kille i 8 års åldern!

Usch ja nehe om man skulle ta och koka en kopp te och lägga sig brevid John som är ledig i dag (varje måndag eftersom han jobbar tisd-lörd).

Vi hörres senare kram kram.


Kommentarer
Postat av: Soulsister

krya på dig!

2008-10-27 @ 17:51:01
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Lena

Stackare, jag var ju där förra veckan. Det är inte lätt när man inte får äta halstabletter. Du kan ju dricka te, men jag tycker det smakar förskräckligt utan mjölk... Krya på dig!

2008-10-27 @ 18:05:19
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0