Ohh.. Loulou ute?

Satt faktiskt och kollade på Idol dagen till ära, irriterad som få är jag att Loulou åkte ut iofs så var ju mina 2 favoriter i slaget om att åka ut.. men va faaan jag rå älskar hennes röst påminer om tracy chapman på nått sett.
Hoppas så innerligt att de kommer en skiva med Loulou i will bay it.

Nu sak jag lägga mig och titta på en tonårsfilm om romantisk skolkärlek ni vet en sån film som man själv önskade man levde i när man själv var tonåring.

Just de jag har fått min mobil tillbaka nu.
Kommer ta en massa bilder i morgon så får ni se lite hur hälsomässan var, iofs så hoppas jag på att ni kommer dit.
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!

Ja, lite synd att Loulo åkte ut tycker jag oxå.

Hoppas att det går bra på hälsomässan imorgon. Själv jobbar jag så jag kan tyvärr inte komma! :(

Ha det bäst!!

2008-10-24 @ 23:13:42
Postat av: Sofia

Jag gillade också LouLou!

Haha, den där frysen skulle jag inte handla nåt ur S

2008-10-24 @ 23:23:03
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/
Postat av: Soulsister

Jag har skrivit om samma sak idag...inte om pissa i frysen, men om Loulou. Min favorit alla kategorier :(



2008-10-25 @ 16:50:54
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Anonym

vad heter filmen?

2010-10-12 @ 14:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0