Mina underbara ursäkter!

Jag o min sambo satt just o pratade om hur mitt tidigare beteende var (för ca en vecka sen).
Jag garvar glatt åt att höra mina egna ursäkter till att unna mig saker är det något jag verkligen kommer kämpa med udner denna resa är att skita i ursäkter och skapa en stakare karaktär till att motstå skitsaker.

Här kommer lite ursäkter känner ni igen er:

*Ska vi inte ta lite godis till filmen vi ska ju trots allt ha filmmys de var ju så länge sen vi såg en film i hopp (förnekar det faktum att vi förmodlingen satt gårdagen innan med cola zer o popcorn eller nybakade frallor med massa god ost)

*Jag ska bara ta lite godis (fyller på ett halv kilo) för jags ka sluta äta i morgon för dås ka jag verkligen sätta i gång (dagen efter har jag förmodlingen en ny ursäkt)

* Ska vi inet ta o beställa hem pizza älskling för i dag har jag promenerat en massa så de kanjag unna mig (gick förmodlingen bara runt husen till kvarterets kiosk för att handla cigg och ett par nötcream o pepsi max)

*Älskling jag måste ha godis jag ska ha mens (varje dag då eller!!??)

*Jag kan verkligen inte gå på bio utan att ha godis de är en tradition.

*Naturgodis är jättenyttigt och bra för min mage (och fyller på chokladnötter och andra chokladsaker)



Jag har mängder med flera ursäkter jag dragit tidigare och jag tror många med mig känner igen sig.
Men nu jävlar skiter vi i ursäkterna och inser att vi klarar oss utan skiten, som ändå ger oss ångest och bilringar och en himla massa med bekymmer.



Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har en jättebra som jag har upptäckt nu när jag inte äter godis.

Min dotter är snart 3 år och jag brukar köpa ca 1½ kg godis till henne. Hon tar några stycken medans jag äter upp resten. Gör jag inte det under kvällen så fortsätter jag att äta resten av veckan. Nu har jag lärt mig och köper en tablett ask och en klubba till henne och hon är lika nöjd!

Den här då! Svänga förbi MC Donald innan man ska på middag med risk att man inte får tillräckligt med mat....

Det bästa är när det är REA... Det var ju så billigt så jag köpte dubbelt så många choklad kakor.

Nu är det slut med alla knep!

2008-10-01 @ 21:35:42
URL: http://seproo.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0