Måste köpa tofflor.

Go morgon på er.

Vilken fin dag det är i dag, solen lyser iofs är det svinkallt ute men de är ju så fiiint.
Hösten är verkligen vacker (jag är så poetisk).

Inser nu att jag måste inhandla tofflor fryser så enormt om mina fötter, ragge har mumsat på mina andra par så de är lite hål i dem numera.. så han får väll dem så köper jag nya haha.

Jag måste ta migner till stan i dag faktiskt hämta min mobil och se om jag orkar ta mig en timme på cykeln, man mår ju så mycket bättre när man känner sig nyttig.
Sen ska jag ta tag i hemmet här hemma..
Vill tapetsera om.. älskar att designa om hemmet haha.

Våran hall har tapetserats 2 gånger på ett år för jag blev inte nöjd med färgerna första men nu älskar jag dem (onödig info).

Sen längtar jag till att få julstyra lite.. jag är ju ingen traditionare när de gäller julen.. små tomtar och pryda hemmet i massa grönröda figurer är inte min grejj.. haha.
Jag kör på min julstil oh de ska jag visa er sen.. hoppas på att få köpa en vit gran i år (johns teori: gran=en riktig barrande grön sak)

Ne nu mina vänner ska jag ta och dricka en massa vatten och försöka läsa lite morgon nyheter hålla mig uppdaterad läste föresten om en kvinna som opererade bort halva sig, ganska sjukt igentligen med sån gastric bypass!
Hur dum är man egentligen.. man tar ju inte bort problemet man minskar magsäcken och rasar i vikt därav, men sen då?
Magsäcken är ju töjbar lär man sig inte att ta hand om sin kropp kommer ju bara magsäcken fyllas igen och kilona komma de kan ju vara livsfarligt eftersom den då kan spricka.. Hmm..
Jag vet inte vad jag anser om sådana operationer..
Vad tycker nì?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0