Låter fortfarande som en rostig bil

Hej hopp..

i dag har jag styrt som attans.. ja jag vet man ska ta de lugnt när man är sjuk men jag kan inte bara sitta o glo jaghar verkligen ett problem där haha.

I alla fall så blev de superfint oh jag är mer än nöjd över resultatet.
Nu ska i alla fall hjärtat och jag åka och storhandla.. jag ska göra matlådor till honom tänkte köra ett race på ett x antal så slipper han äta dyrt på jobbet aja baja hålla i pengarna, de ska ju gå till mina smalkläder haha.

I alla fall.
Fick ett trevligt samtal av Merima, 67 kilo har bruden rasat sen maj med hjälp av xtra.. helt sjukt jag har ju dock inte så mycket kioln som jag behöver bli av med men ändå 67 kilo jag är så impad så de finns inte.

ne nu ska jag rasta Ragnar innan Citygross..

På återseende.

Kommentarer
Postat av: Lena

Har Merima någon blogg? Hennes resa hade jag gärna läst om!! Wow 67 kilo!! Det är 14 mer än jag vill gå ner. Maj-Oktober = 5 månader! Då kanske jag är klar i februari/mars då = 6-7 månader (det verkar ju gå långsamt för mig...)

Klart att du skall ha smalkläder, låt gubben äta matlådor, det är ju du som kämpar och skall ha belöningen!! :)

2008-10-28 @ 18:57:44
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0