Kan de bli kallare?

God eftermiddag på er.
Skojjar ni attd et är kallt eller.. fy satan!

var ute och rastade ragge förut jag är som en isbit nu, kan de verkligen bli kallare buuurr.

snart kommer Markus hit, vi går ev ner till lollo o fisen och myser med dem ett tag känns som en roligare aktivitet men känner jag mackan, så blir de ev ett stopp i godis affärn först haha.
Sen blir det mys med Idol med fis och syster, dem kommer hit och tittar på de ska bli kul.

det är ju SCHLAGER och de älskar ju jag haha.

Nu ska jag se till att de händer lite här hemma ladda ner nån film som mackan kan se på i brist på andra aktiviteter,
kram så länge.

Kommentarer
Postat av: Helen

Min vän visa mig din sida.

Jag körde x för två årsedan och gick ner 26 kilo. Men så blev man sambo och fick barn hmm. Ja då va man där igen men nu så... Jag börja den 2 jan igen och tappat 10 kilo. De känns j..ligt jobbigt ibland men du gav mig hoppet tillbaka så nu e de bara att bevisa att även jag kan. Även om de är drygt 30 kilo kvar tills jag är i mål. Tack ;)

2009-01-28 @ 14:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0