Jag har rensat mina tjockis kläder

Godmorgon..
Ingen direkt god morgon för mig men i alla fall.
Vaknade vid 8a ner till tvätten för att slänga i ett par maskiner.. skönt att vakna så tidigt tänkte jag då hann man ju med allt.

Gick upp igen eh va fan jag vilar en stund hjärtat ska ju snart upp o gå till jobbet då han jobbar kväll i dag, somnade om vaknade såg in till sovrummet dörren var stängd, ja men då kan inte klockan vara så mycket eftersom han inte gått upp ännu (han går till jobbet vid 9.30).
Så jag lägger mig till rätta igen (i soffan)
Vaknar igen de är lugnt dörren fortfarande stängd tänkte men va fan har han gått vad är klockan.???
Kollar på klockan ser att den har passerat halv tolv. HALV TOLV känner mig bara så jäkla irriterad har ju en massa tvätt.
Men i alla fall nu satte jag på kaffe och en choklad shake ska lugna ner mig med de och sen ta tag i de 2 maskiner som ligger där och väntar och hoppas på att det finns en ledig tid i morgon till mig haha.

Läste min systers blogg oroandes nu har dem med blivit sjuka.. jag har oroat mig hela veckan för att bli sjuk att jag nästan blivit hypo sjuk, så viktigt för mig att inte bli de..
Så vaknar man och känner sig seg och tror att nu är de kört nu ska jag få ligga med feber och vara ynklig men jaghar klarat mig i alla fall någulunda min seghet beror förmodlingen på för lite nergi intag och skit mensen som gör att jag känne rmig som en uppsvälld gummibjörn.

Men annars är allt underbart haha.. Man måste få klaga lite.
Nu ska ja njuta av mitt kaffe och hoppas på att Teggan vill ta ett bloss med mig ute på gården.

NÅGON SOM ÄR MED I XTRAVAGANZA SOM SLUTAT RÖKA SAMTIDIGT??
jaG VILL VERKLIGEN HA ERA RÅD OCH HUR DET GÅTT JAG VILL SLUTA RÖKA MEN VÅGAR INTE RIKTIGT.
bERÄTTA GÄRNA FÖR MIG!!

kram så länge


Kommentarer
Postat av: Lena

Hej

Jag röker inte men min coach har sagt att man absolut inte skall försöka sluta röka eller snusa under pågående pulvring. Det blir för mycket och risken är stor att pulvringen går åt h-e.

2008-10-10 @ 12:20:22
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Bollen

Ja det skulle vara hur gott som helst med ett tuggummi nu och få känna att man har en frisk och fräsch andedräkt för en stund. Men men, det som vill bli fin får lida pin hehe =) Läste din frågan om att sluta röka. Jag är inte själv rökare men jag vill ändå peppa dig till att försöka. Tänk bara vad duktig du varit som gått ner så mycket i vikt, varför skulle inte du lyckas sluta röka också? Antar att du kanske är rädd för att gå upp i vikt, men det tror jag inte skulle ske, möjligtvis stå still ett par dagar för att sedan fortsätta neråt. Men detta är ju bara mina tankar och jag är ju ingen expert. Lyssna på dig själv istället, vill du sluta så är jag helt säker på att du kommer lyckas =) kram på dig

2008-10-10 @ 18:20:58
URL: http://xtravaganzabollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0