Jag är så jävla lycklig på ren svenska.

Vilken dag..

Det var supertrevligt på hälsomässan, fick prata mera denna gång kanske för jag kände mig lite gladare ville berätta för alla de jag fick bekräftat i dag, har haft sån oro sån magvärk tänk om vågen inte ändras.. Nu vet jag bättre.

PÅ EXAKT4 VECKOR ..... 12 kilo borta.

Jag är så enormt glad och så jääävla lycklig haha.

I alla fall nästa väögning om 4 veckor igen kommer säkert inte nå samma resultat men de gör inget guuud vad jag bara råälskar xtravaganza och mig själv nu, för en tjockis är detta en dröm!
Men men massa mera ska bort :)

Shoppade loss i dag john´och mina blivande svärföräldar var på mässan, att hjärtat kom dit var superkul vi shoppade loss lite..

Bilder dagen till ära så klart

Kram kram kram.


Xtras christine, såg till att folk köpte vibbkort.. o vibb kort köpte dem :)


Så jäkla fina blommor inhandlade vi handgjorda passar skitfint i vårat vardagsrum..


En huvud massage "spindel" som ska öka blodcirkulation och bota huvudvärk migrän mm mm inhandlades oxå, så himla skön.

Och hjärtat köpte Nötter även så inhandlades nötter till min söta svägerska kändes lite kul att ha godis i munnen (dock plast mellan godis och mun haha)

Vi har stora förväntningar på våran tandbleknings apparat.. här kör John sin första blekning.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Grattis grattis grattis, vilket fantastiskt resultat! Så himla kul för dig!

Kram

2008-10-26 @ 21:30:39
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/
Postat av: Soulsister

Jättenyfiken på om tandblekningen funkar....

2008-10-26 @ 21:51:48
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0