I dag har de varit kalas

Som sagt var så var jag på kalas i dag, utsattes för frestelser som jag tidigare muffat i mig med nöje men i dag var det jag som satt med en chokladkaffeshake och en kycklingsoppa.
Det gick smärtfritt..
Ïnget större sug direkt trots prinsess tårta, bullar äpple paj med vaniljsås och min förra kärlek PEPSI MAX, de enda sug som faktiskt kom var när Oliver och Olivia satt och åt deras barn mat.. de blev jag lite små sugen på haha.

Det är i alla fall skönt att vara hemma.

I morgon har jag mitt första grupp möte på Xv ska bli riktigt kul, funderar på om jag ska träna innan eller om jag ska ta en långis eller cross, det återstår att se, jag har nog aldrig rört mig så mycket somjag gjort de här 9e dagarna under hela mitt liv haha.
Men det är skönt, längtar som sagt till den dagen då allt går på rutin.

Jag har funderar ett hel del på julen och all julmat och godis och frestelser som kommer komma men så fick jag ett glädjebesked John jobbar julafton vilket innebär att vi förmodlingen kommer att fira jul senare på kvällen när all mat är undan plockad godis och sånt räknar jag med att min starka karaktär som kommer växa för varje dag ser till att jag håller mig undan.
Det är ju trost allt långt kvar.
Ni andra XV hur har ni upplevt julen?'
Eller hur kommer ni göra?

Jag vet i alla fall att risken för att ramla tillbaka i gammalt beteende är större för mig om man svullar så jag tar inga risker försen jag har min kropp mitt tankesätt och min hälsa under kontroll.
Sen ska jag ju  vara superläcker på the grande finale så de går ju bara inte att göra annat än att hålla sig borta från de.


Kommentarer
Postat av: Thean

Hejsan! Ja det är jätteskönt att ha gått ner 15 kg, jag känner mig så mycket lättare och gladare. Om julen, jag kommer att trappa upp under julen och äta lite julmat, jag kommer dock inte att proppa i mig julmat utan ta det med måtta. Man måste leva också trots att man gör detta. Det jag känner är viktigt dock är att redan innan jag trappar upp inför julen så ska jag bestämma vilket datum jag ska gå ner till helfart igen. Då kan jag inte skjuta på det.



Kram å lycka till!

2008-10-07 @ 22:16:22
URL: http://thean.bloggsite.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0