God morgon mina fina läsare!!

Vilekn dag att vakna till solen lyser och det är dag 7, är så jävla imponerad av mig själv!
Det har gått hyffsat smärtfritt förutom från igår jaghade verkligen en dålig dag efter promenade låg jag i frossa huvudvärk och var så matt hela dagen men jag försökte dricka massa dela upp soppan hålla humöret uppe.
Jag tror de oxå kan bero på att jag har 2 tänder som spökar dem värker som attans men i går kväll tog jag en iprem och jag kände mih befriad när värken försvann.. bara 6 dagar kvar till tandläkaren så skönt.

Pratade med min älskade mamma i går hon tjatar hela tiden syns de nått syns det nått, sara klart du måste känna nått, jag vet inte riktigt jag tänker inet fokusera på de just nu om jag ser nått eller väga mig eller mäta mig (mätte mig gjorde jag flera ggr om eftersom jag fortfarande inte kan tro att de är sant jo jag har minskat en del i måtten), mamma är rolig hon så skönt att hon peppar mig så pass varje gång vi pratar på vårat lilla sätt!!

väga mig blir de nog inte, de sista jag vill är att bli beroende av vågen jag har mina kläder som jag ska kolla på.
Kanske ska ta bilder på i dag hu rjag kämpar mig på dem o sen vecka för vecka se hur dem kläms på.. de vore nått haha.

Jag är fortfarande inne och läser alla viktbloggar, jag vet att många har hittat hit jag vill bara säga till er Sara Thean mfl NI ÄR GRYMMA ni är verkligen så duktiga och jag följer er och glädjs med er för varje cm ni minskar ni inspierar mig!!

Om en timme ska jag ner till xtra, ska träna lite känner dock i kroppen att jag inte är 100% men jag kör på lite ska köpa soppor och sen ska jag inhandla present till min lilla syster som fyller 21 på Söndag grattis till henne.

Ne nu ska jag försöka ta fram lite kläder till dagens aktivitet sen ska jag möta upp sara och lojje för en dag på xv.

Kram på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0