Time to go.. snart.

Så nu har klockan passerat 17,00.
Min hälsocoatch Anette ringde förut och sa att tv teamet skulle filma när jag tränade.. hmm.. de var jag inte lika bered på dock haha.. Jag trode de bara skulle vara i all enkelhet.. dem kommer filmar hela gruppen man sitter där och lyssnar osv.
Men men nu har man träningsoutfiten på sig och hoppas på att de kommer gå bra.

Hade fisen här ett par timmar förut medans lollo fixade sitt arbete så nu har jag målarfärg (läppstift) över hela mig men men så kan det bli.

Just det ja.. fick jobbet så nu är man Dressmann arbetare känns så kul faktiskt.. kommer bli fullt ös under december månad men sen visste han inte alls hur schemat skulle bli då jag kommer vara mera åt det extra, men vem vet kanske den nya butiken funkar skitbra så dem behöver en till på hel eller deltid.. who knows.

Nu ska jag i alla fall packa ner mina träningsskor och vatten sen bunkra på mig med mössa vantar och halsduk och vinter kängorna, för det är snö på backen och i luften.

Hoppas alla har en bra kväll så hörres vi kram kram.

Bilder kommer senare i dag :)

Kommentarer
Postat av: ella

Grattis Grattis till nya jobbet så glad för din skull. kram Ella & Eskil

2008-11-24 @ 18:19:36
Postat av: Lena

Grattis till nya jobbet! Du kommer säkert att göra så bra ifrån dig att de inte kan vara utan dig :) Usch, bli filmad i träningskläder, fy katten. jag skall tänka på dig och givetvis kolla in inslaget på fredag :) Tack gode gud för att det inte är jag som skall filmas i trängingskläder...

2008-11-24 @ 19:17:31
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Lillis

STORT grattis till jobbet och viktframgångarna. :)

2008-11-24 @ 20:21:42
Postat av: Sara

Grattis till nya jobbet! Jag visste att du skulle få det!

2008-11-24 @ 20:39:44
URL: http://seproo.bloggsida.se/
Postat av: Soulsister

Grattis till nya jobbet! Härlig julklapp :)



Lycka till med träning och filmandet

kram

2008-11-25 @ 07:49:59
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0