Shopping

Hellu i spöregnet.

Nu sitter jag halvklar för att bege mig till satn och shoppa lite med syster yster.
Ska bli kul att se om man hittar något att ha på sig på bröllopet.

Mitt hår är ett enda burr och jag bara känner mig så obekväm i skallen.. dålig hårdag som det heter haha.

Ska i alla fall bli skönt att ha en syster dag på stan för att sedan gå hem och ta en långis med ragge.. skulle träna i dag men känner att jag tar en lång promenad i stället eftersom jag sak på stan och stressa runt.. man har dock inte energie till allt när man går på dessa soppor haha.

Känner mig fortfarande lite seg, men men de kan ju alltid ändras..
Helgen kommer bli lugn och skön.. Söndag kommer de en masas gäster för att delta på kryddparty så jag sak baka en lätt äpplekaka som jag har ett recept på.. utan SMÖR!!
Haha inte för att jag får äta men för mina gäster man ska ju tänka på deras hälsa oxå ;)

John jobbar kväll i dag så de blir en ensam eftermiddag ska pyssla med en hel del saker.. alla blanketter till skolan kom i dag så sen ska jag sätta mig ner och gå igenom dem riktigt ordentligt.

men nu ska läppglanset på sen är det stan som gäller..
Ses senare kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0