Segstartad

Halloj på er.

sitter nu med min middag bestående av kycklingsoppa och vatten, fick tråkiga nyheter ang Innebandyn kontaktade korpen och dem hade redan satt i gång deras serie för i år men vi fick anmäla vårat lag till nästa säsong som är efter nästa sommar.

Då kom jag på en annan ide´eftersom man måste träna innan basic rutiner osv kanske man i alla fall ska försöka hitta en lokal skolgympa eller så och låna den 2 gånger i veckan eller nått så man sen är startklar, och sedan kontakta olika innebandy klubbar för tränningsmatcher inför den kommande serien nästa år.
Men då är den stora frågan hur man nu lyckas få tag i en träningslokal!!

Någon där ute som har någon erfarenht av de, eller rent utsagt är lärare och vet vilka olika regler inför deras gymsal är?

Ne ni nu sak jag slurpa i mig soppan sen sak jag börja ta på mig inför gruppen i kväll.
Ska gå lite tidigare och sitta i massage stolarna hade jag tänkt de är ju såååå skööönt och jag verkligen känner att jag förtjännar den kvalitets tiden haha :)

kram på er så hörres vi senare.


Kommentarer
Postat av: Sara

Hör med er lokala brandstation eller polis station de brukar ha lokaler som man kan få låna. Dra till med en snyft historia eller det kanske räcker med att du säger att ni är ett tjejgäng.

Lycka till!

2008-11-10 @ 21:19:56
URL: http://seproo.bloggsida.se/
Postat av: Thean

Kontakta kommunen och fråga om hallar ni kan hyra t ex skolhallar.

2008-11-13 @ 23:09:47
URL: http://thean.bloggsite.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0