Onsdagen är här.

Och lika förjäkla kallt är de i dag haha.

Mina planer jag hade i går vart inte av, för första dagen på länge tog jag en softare jag gjorde inget absolut inget.. de har vatt fullt ös hela helgen och jag kände att kroppen behövde bara få vara i fred de var superskönt att bara vara.

Men i dag är de en ny dag.
Vaknade var ute med ragge och nu njuter jag av en kaffe cappu.
Ska börja rensa lite i garderoberna hade jag tänkt, fortsätta slå in mina julklappar oxå.

Men nu ska de läsas bloggar älskar att läsa era bloggar :)

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Soulsister

Ska på mitt första XV möte idag och ser verkligen fram emot det. Väger man sig på varje möte?

I Malmö är det också väldigt kallt så vinterjackan har åkt fram



Hoppas allt går bra med garderobsrensandet



Ha de bäst!!!

2008-11-05 @ 16:39:19
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Lena

I Göteborg är det svinkallt och fuktigt... Älskar också att läsa allas bloggar. Innan jag själv började blogga (och började på XV) så hade jag ALDRIG på datorn när jag kom hem från jobbet (bara på morgonen). Nu står den på varje kväll (TÄNK om någon kommenterar?!!) och jag kollar min feedslista flera ggr om dagen.

Soulsister: På mitt center väger man sig var fjärde vecka.

2008-11-05 @ 19:21:21
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0