Morgonyra.

Godmorgon på er.
Skojjar ni att de är iskallt här eller usch, jag hatar att vakna och känna mig frusen :).
Sitter i alla fall med en kaffe cappu och njuter av att få blogga lite.

Har jordens värk under revbenet vet inte vad jag gjort sträkt mig kanske?
Var skit svårt att sova på sidan i natt eller röra sig överhuvudtaget men men det går la över.

Tänkte att jag ska ner och träna i dag faktiskt vara lite duktig på cykeln en mil i dag och sen lite massage finns de något bättre haha :)

Soulsister: Visst är smalkläder ett bra ord haha gillar de skarpt vi bloggare borde samla i hopp oss sen när vi nått våra mål och sen bara köra jordens party uppkläda och fina med våra smalkläder.

Nu ska jag snart ta mig en runda med min lille vovve som ligger i sin "säng här brevid mig" han gillar inte heller kylan skakar som ett asplöv när vi är ute så jag ska se om jag hittar nån liten jacka till honom, han är ju trots allt bara en lite fis hund på 2 kg, så kylan går nog rakt in i honom.. min lilla ragnar haha.


Kommentarer
Postat av: Soulsister

Ja e me på party vilken dag som helst!!!

Själv har ja en amstaff på 26 kg som håller mig varm, även om hon inte får vara i sängen så värmer hon gärna fossingarna.



Hoppas du håller värmen ikväll

kramen

2008-11-04 @ 17:11:54
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0