Jobba 11-18

Tjoho på er allihoppa..
Sitter nu i morgonrock med mitt kaffe nyduschad och  a la naturel, ska snart sätta på mig masken (sminket) och ge mig i väg till Jobbet.. guuud vad skönt det känns att säga så haha.

Lite småseg i skallen är jag i dag men de verkar vara så att alla har mer eller midnre skallevärk numera.. läste syrrans blogg och hon hade med skallevärk..
Kan det vara de deprimerande vädret.. den fina snön som nyss bara glänste vitt på bakcen har förvandlats till tö och det är grönt och geggigt ute.. fyy haha.

Först ska jag in på Xtra och köpa lite soppor märkte i går att jag inte hade nån choklad kvar men som tur var så har jag ju min kära granne och vän Erika som oxå kör soppor så vi bytte en blåbär mot choklad så frukosten är räddad.

Ne nu ska jag se om jag hittar nått snyggt att ha på mig..
Kanske lägger upp en dagens outfit haha..

kram så länge.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Jag undra vart du köper din soppor, för du kör väl på cambridegekuren? Är det samma pris på nätet som att gå till Xtra Vaganaza och köpa dem? Hur tycker du kuren fungerar. Hur mycket motionerar du under kuren? Många frågor men jag är väldigt nyfiken, kan du inte skriva lite om hur/när du äter och hur/när du motionerar? Vore jättesnällt!"

2008-11-28 @ 08:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0