Hola i kylan

Jag fryser ärligt talat ihjäl..
Snacka om att det är kallt ute man är lixom inte van vid kylan, var ute med ragge nyss o stackarn frös som en tok.. han hade sin polo på sig förut men nu på kvälls rundan så glömde jag sätta på den så han pep hela vägen..

I morgon kl 08,00 är de dags för tränning igen för denna vecka, sak bli skönt.
Ska plocka ner tränningsgrejjer ladda kaffet inför morgon dagen så slipper jag vakna som en yr höna och inte fatta vad jag ska göra vilket ofta händer.

I morse när Erika lämnade Zelda fattade jag inte riktigt vad som höll på att ske, john sa till mig de ringer på dörren på med täcket virrat om mig och öppnade.. Erika måste trott de var en Zombie som öppnade.. tro mig jag är som en levande zombie innan koffinet flödar inom mig haha.

Jag springer fram med raska steg fram mot 8 veckor med soppor snart är det ny vägning och snart är det nya foton..

Jag kan ju dra min story lite snabbt, när jag började med xtra drog jag på mig victoria secret underkläder superfina som jag fick av min kära sambo när han var i LA, jag bad han att köpa lite mindre strl på allt eftersom jag var fast besluten om att jag skulle på ett eller ett annat sett bli mindre :) hur som helst så var de verkligen små, nu är det ju inga olala sexy mama kläder utan ett par fina boxer och ett sött linne till.. ett mer romantiskt mys mys sett som är superfint.
Jag därimot såg ut som en skräckvarelse från sumolandet i dem.
Första fotot som jag tog i dem var katastroffala jag ser grotesk ut på ren svenska andra fotot 4 veckor efter var de mycket bättre men lååångt ifrån bra, och nu om 1 vecka är det foto nr 3 så det ska bli kul och se hur kroppen förändrats..
För är det på nått sett man kan se de så är det genom bilder.

Kanske kommer jag ladda upp dem kan ju bli ett roligt skratt haha när jag nått mitt mål.

Nu är klockan snart halv elva på kvällen och jag är skit seg sak nog sova lite tror jag, har styrt för fulla muggar med allt och inget ska bli skönt att gå o träna i morgon och refresha sin kropp med lite pump.

Kram på er så hoppas jag vi hörres snart.

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej Sara. Måste bara säga att din blogg har blivit lite svårläst... Liten vit text i Times på svart bakgrund, kontrasterna blir fel. Jag måste läsa dina inlägg i feedsen, tur att de finns.

2008-11-18 @ 05:24:12
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0