En bra söndag.

Hej o hopp.

I dag har det vatt fullt ös med julkänsla..

Jag o john planerade en stan dag, mötte upp lollo o fisen sen mamma o pappa sen jocke och bella o linnea..  nästan heöa familjen samlad haha.

John och jag hade ju ett uppdrag på stan men vi hittade inga som de sa klick på direkt.. mer om de senare.. :)

Till anonym:
Jag vet tyvärr inte skillnaden mellan cambridge och Xtravaganza´s soppor, men därimot så är det skillnad på själva upplägget.. Xtra jobbar med att bryta vanor och ändra sitt tänk.. inte bara att rasa i vikt för att sedan gå upp de..
Man lär sig en hel del samt att dem har gym osv på platsen.

Japp man måste vara medlem på xtra för att äta deras soppor kostnaden varierar nog beroende på vart i landet du bor.
Min ide´ till dig är att kontakta din komuns viktcenter för lite tips om hur du ska gå tillväga.
Jag kan verkligen rekomendera xtravaganza.
Gå in på deras hemsida som jag har länkat på sidan om.

Till ni som lämnat kommentarer vad kul..  Och tack så mycket Sanna de värmde.

Nu har jag just duschat ska snart slänga mig i soffan för att se en film..dock inte den jag skulle vilja se me jag får väll ge mig..
Jag lyckas faktiskt av nån konstig anledning den senaste tiden välja skitfilmer.. haha

Men kram så länge bjuder pålite bilder från gårdagen.





Gästerna njöt av mat och fika..


Jag agerade värdinna och fyllde på skål efter skål med köttfärrs mm

Min supersnygga mormor och min fina lilla fis (systerdotter)


Mormor o morfar på strålande humör..

pappa o Fisen eller ska jag säga "Boa"

pappa O "Neea"

Födelsedagsbarnet him self läse rpresent korten. Bros och min lilla Oliver o Samuel

Lite av urvalet..

Min supersnygga syster

Min andra supersnygga syster..


Kommentarer
Postat av: Soulsister

Verkar ha varit en helkväll! O att utsätta sig för så mkt mat när man själv inte äter tycker jag är beundransvärt!



KRAM

2008-12-01 @ 06:03:52
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0