Buuuurrr

hellu på er.

Vilken dag de vatt i dag och OOOJJJJ så uppbokad och eftertraktad man är som individ.. inte.
Har slappat i dag oxå eftersom jag tränar ragge med att bli rumsren blir det promenader varje timme de är så irriterande kallt och förjäkligt ute.. men men vill man ha en rumsren hund så måset man haha.

I morgon kommer Lilla Eskil hit på besök, mamma Ella har lite ärenden så tant sara får äran att se efter lille plutten.. ska bli kul.
Erika och jag bokade i alla fall in träning i morgon, måste komma i gång nu förra veckan var jag sjuk och denna vecka har jag haft fullt upp förutom i dag då då har jag bara latheten att skylla på.
men nu jävlar ska fettet få jobba haha.
har i alla fall bestämt att jag vill vara en 8a i jan 09 och det ska jag fan i mig klara 89,9 om så är fallet haha.

Nu ska jag försöka mig på att spela lite word battle och väma upp mig efter att ha varit ute med erika och ragge.
Men vi hörres snart.

Soulsister: var 4e vecka väger vi oss..

kram på er.

Den här sötisen kommer i morgon :)

Kommentarer
Postat av: Thean

Så nu har jag uppdaterat bloggen ;-)



Vet inte hurdan du är som person och hur du lever men jag har iaf 2 bestämda dagar då jag ska träna, det är det enda sättet för mig att få träningen gjord annars skjuter jag gärna på den och den blir inte av. Dessa dagar får inget komma emellan mig och min träning :-)

2008-11-05 @ 23:26:36
URL: http://thean.bloggsite.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0