TAckkkk

Tack alla ni för kommentarena..
Ni anar inte så glad jag blir.
När man "blottar" sig själv på det här settet blir man ju lite generad haha.. Och att få höra att de är inspirerande och motiverande att se, känns så bra.

Till er som börjat nyss eller ska börja jag rekommenderar verkligen att ni tar sånna bilder, för det är kul att titta på hur förvandlingen/kroppen förändras för de kommer ni ju att göra.

Nu har jag i alla fall jobbat.. segt var de min kropp är seg, alla verkar bli sjuka och jag känner att jag inte är 100 som jag önskar men men de är la bara att stå ut.

Nu ska jag vika tvätt o sen ta av mig sminket..

Puss o kram till er alla..
Och tack för ni finns :)



Haha jag bara asgarvar när jag ser den här bilden..



Och den här.. ser ju asförbannad ut haha



Neee de här är mera jag.. :)

Kommentarer
Postat av: oxå xv

Jag bara undrar, vi har ju hållt på lika länge, känner du av att du börjar tappa hår??? Mitt hår bara rasar av, nästan som efter en graviditet. Känns som om jag kommer bli flintis. Har ju ätit i 2 veckor nu, men ska gå på helfarten igen om en vecka.

Heja dig. Kanonbilder, har inte vågat ta sådana på mig själv...

2008-12-29 @ 21:16:42
Postat av: Sara

Hej hej, nej jag har inte tappat nått hår mitt hår är mitt allt så jag vet inte vart jag skulle ta vägen om de hände :( har hört en annan säga samma sak.

Men inget jag blivit informerad om att de kan hända så de hooooppppasss jag inte sker..

2008-12-29 @ 21:38:10
URL: http://xtrasaravaganza.blogg.se/
Postat av: Soulsister

Jag gillar när du spexar med mobilen, haha. Bloggen får mer liv då :)



KRAMEN

2008-12-29 @ 22:56:46
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0