Morgon Yra.

God morgon på er denna underbara fredag.
Jag är mega seg försöker dricka upp mitt kaffe men av nån skum anledning så har jag halsbränna.. kan man dricka samarin när man går helfart?

Usch ja..
I dag jobbas de samma som hela veckan i morgon är jag ledig då ska det julshoppas med Ella, och förhoppningsviss en massa skitsnack om inget oväntat dyker upp.

Självklart somnade jag i soffan i natt igen.. eller ska jag säga kväll.. och till tonerna av gituar hero.. john kan fortfarande inte slita sig från sitt spel.. haha nu har vi bokat in lite spel och glögg kvällar.. (dem borde fixa lite julshakar på xtra haha)
Iofs så är jag inget fan av glögg men de kan ju vara mys mys i alla fall.

Läst mina systrars bloggar har jag med hunnit med, jag har jordens sötaste små prinsessor/prins till syskonbarn och en kommentar till deras bloggar för jag vet dem läser min.. Ingen av er kommer någonsin behöva sakna något i sitt liv.. För man kan inte sakna något man aldrig haft.. (hoppas jag av hela mitt hjärta)
Och Lollo din kärlek till fisen kommer täcka en pappas kärlek tills den dag du hittar någon som kommer vara en Pappa förebild för Olivia för båda ni förtjännar den bästa sanna och underbaraste kärleken ever.. Puss.


Så nu ska jag ta och hoppa in i en dusch..
Bjuder på lite bilder på min familj.. :)


Min mor och far..


Mina systrar med deras små sötnosar

Och så här kul  kan man ha när man busar hos Moster..

Kommentarer
Postat av: Lena

Samarin Naturell funkar, det tog jag när jag hade en period med halsbränna. alla andra medel har sötningsmedel i sig! Lycka till! Du var himla bra i TV-soffan förresten!

2008-12-05 @ 12:18:25
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Soulsister

Ja vill se stövlarna!!!!

2008-12-05 @ 17:20:00
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0