Men oj vad tidigt.

Halloj på er.

Förstå att jag vaknade redan kl 07,20 vilket innebär att jag missar min sovmorgon börjar ju inet förrs 11,00 suuuuck.
Så kan det vara i bland.
Jag är såå pigg i huvudet, dock seg i kroppen.
Känner av förkylningen usch.. Men i morgon och på fredag är jag ledig då ska jag kurera mig med massa te och sova..
Det har vatt mycket jobb de senaste 2 veckorna de kommer bli så tomt sen när det blir stora glapp på schemat efter jul, och jag som verkligen älskar jobbet haha..

Men men så kan de vara.

Ny dag i dag ska köpa med mig kaffe så man klarar att vara alive i dag kan verkligen inte bli sjuk.. de får bli en iprem och en stor kaffe sen klarar man av dagen med ett leende.

Måste bara skryta lite om min granne som började xtravaganza 3 veckor efter mig.. hon kom in i butiken och hälsade på.. i kjol och stövlar DÖ SNYYGG VAR HON, när man inte setts på ett par veckor så ser man verkligen skillnaden.. så glad för hennes skull.. hon bara lyste!!

Sen måste jag ju absolut skryta lite om Norrköpings Xtravaganza som vann en utmärkelse i västerås i helgen.. stort grattis till er vad kul.. Inte så konstigt att ni vann egentligen.


Så här löd motivering:




xtravaganza Viktcenter utnämt till Årets Etablering.   Vid xtravaganzas årliga konvent i Västerås erhöll xtravaganza Viktcenter i Norrköping utmärkelsen som årets etablering.   - xtravaganza Viktcenter och dess ägare Yvonne och Thomas Anglesjö har visat profisionellt ledarskap som i kombination med styrkan i xtravaganzas koncept kvalificerat sig till den bästa etableringen i Sverige under året, säger Per Sundström, VD för xtravaganza.

- Vi har ett stort focus på att lyssna på konceptet och vi ser en oerhörd styrka i att ingå i detta väl etablerade koncept,  
Yvonne Anglesjö. Det är ett kvitto på det arbete vi lagt ner tillsammans med vår fantastiska personal.                                                                                                                                                                                                                Nu ska vi förvalta förtroendet och ser förväntansfullt på framtiden. Vi vet att många norrköpingsbor vill gå ner i vikt efter jul och nyårshelgerna.

xtravaganza är ett koncept inom viktminskning och livsstilsförändring över 100 000 personer har gått ner i vikt med konceptet.                                                                                                                                                                          xtravaganza Viktcenter i Norrköping startade i januari 2008 och har under året uppnått ett mycket gott resultat.

För mer information vänligen kontakta Yvonne Anglesjö  0707-883430,  011-196570 



Kommentarer
Postat av: Jenny

Är inne och läser din blogg varenda dag! Du är sååå otroligt duktig- SÅN INSPIRATION! Syns ju världens skillnad på dig och du som va såå fin redan innan, va e du inte nu då?!! :-O

2008-12-10 @ 10:15:23
URL: http://sprinklez.blogg.se/xtravaganza/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0