Jag har köpt en pyjamas

Hej på er..

Vilken underbar söndag..
Varför?

Jo jag är ledig i morgon och ledig med hjärtat eftersom han oxå har en ledig dag i morgon.. så i morgon blir det att ligga lääänge i sängen med sin kärlek ohh.
Sen kom Ragnar hem oxå våran lilla vovve som varit hos mina föräldrar i helgen eftersom både jag och john jobbat långa pass och lollan inte var hemma och kunde ta ut han på en bajje runda.

Så vad sker i morgon då?
Jo nu är det ju så här, våra fina vänner Rebecca och Christoffer (brudparet) fick en liten William i fredags natt så i morgon blir det att gå och mysa med bebis.. (längtar) fick en bild och han är sååå söt.
Skulle gått i dag men efter alla galna julhandlare så var min energi låg nog att jag endast kände att de enda jag ville o orkade göra var att softa i soffan.
Men i morgon blir det en prommis och se bebis.

Ev så blir det en tur till stan och oxå shoppa lite klappar... har köpt lite till alla barnen nu ska jag bara se till att handla så det blir jämna klappar till alla.
Lika ska de vara till alla.

Köpte mig en pyjamas i dag.. superskön ser ut som en maskulin karl i den men men den är fin (de är en karl pyjamas men vad spelar det fö roll)
Jag är ju allitd så frusen på kvällarna så det är riktigt skönt att bara softa i en pyjamas.

I går blev en bra dag hade kaos med folk på jobbet sliten och dan efter stängning gick jag hem och möttes av 2 karlar i soffan spelandes på guitarr hero.. Lagade potatisgratäng och fläskfile med hemma gjord tomatsalsa till dem, och det uppskattade dem minsann.. Sen slappade vi framför en film innan Zigge gick hem och jag somnade i soffan medans john kollade på nån dokumentär, de var en lugn stillsam och trevlig lucia.

Snart är det ju jul..fatta att de gått så fort jag kan verkligen inte fatta de faktiskt.. de känns som om tiden bara springer i väg.
Kollade faktiskt på första avsnittet från min viktresa i går och hör orden komma ur min mun "vill att det ska vara jan/feb nu så man får se hur man ser ut... ja snart är det Jan/feb inte i min vildaste fantasi trode jag att det skulle gå så här bra.

Det var som John sa till mig förut: jag är så imponerad av dig sara, jag trode de skulle vara ett helvete med dig och din diet.
Haha.. men det visade sig vara de motsatta inget har tidigare kännts så lätt som nu med allt.
Även om jag har kanske lite mindre än halvvägs kvar så känns de i inom mig att detta förändrat mig som person från rädd att visa upp mig till stolt spaltserande omkring med huvudet högt.
Saker jag aldrig tidigare trott jag skulle klara klarar jag galant.
Så jag är mer än nöjd.

Hursomhelst.
Nu ska jag bara slappa i soffan till tonerna av nån serie John glor på innan de är dags att inta sängen..
Finns verkligen inget bättre än att somna nära hjärtat..




Kommentarer
Postat av: Thean

Ja visst är det lite roligt att en viktnedgång kan få en att må så himlans mycket bättre! Jag trodde också att det skulle bli jobbigt att gå på soppor, oj ingen ork skulle man ha, men orken är ju nästan 10 ggr större med påsar än med en massa övervikt :-)



Det är ju sån grym skillnad på dig på bilderna, du ska vara grymt STOLT över dig själv ;-)



Kram!

2008-12-15 @ 21:30:53
URL: http://thean.bloggsite.se/
Postat av: Thean

Ja visst är det lite roligt att en viktnedgång kan få en att må så himlans mycket bättre! Jag trodde också att det skulle bli jobbigt att gå på soppor, oj ingen ork skulle man ha, men orken är ju nästan 10 ggr större med påsar än med en massa övervikt :-)



Det är ju sån grym skillnad på dig på bilderna, du ska vara grymt STOLT över dig själv ;-)



Kram!

2008-12-15 @ 21:31:45
URL: http://thean.bloggsite.se/
Postat av: Thean

Ja visst är det lite roligt att en viktnedgång kan få en att må så himlans mycket bättre! Jag trodde också att det skulle bli jobbigt att gå på soppor, oj ingen ork skulle man ha, men orken är ju nästan 10 ggr större med påsar än med en massa övervikt :-)



Det är ju sån grym skillnad på dig på bilderna, du ska vara grymt STOLT över dig själv ;-)



Kram!

2008-12-15 @ 21:33:05
URL: http://thean.bloggsite.se/
Postat av: Thean

skratt sorry, jag skrev och skickade och det verkade inte ha kommit fram så jag provade igen ler och igen.

2008-12-15 @ 21:33:57
URL: http://thean.bloggsite.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0