Jag slutar BANTA

Hej o Hå..

Vet ni vad.
Jag ska äntligen fixa mitt pass.. de är sant.. nu har jag varit legg lös i snart 1 år.
Och dem tar faktiskt legg på mig när jag sak inhandla cigg, fast det var över 10 år sen jag fixk köpa cigg lagligt.. hmm.

I alla fall, sitter och väntar in John han ska förnya sitt oxå.
Sen ska jag se om jag kan få ordning på massa papper och skit.

Jag är lite irriterad, a kassan har stoppat min utbetalning pga saknad arbetsbevis och arbetsgivarintyg.. Hoppas att dem kommer snart.. får la slänga i väg ännu ett mail.
Sen måste jag styra med mitt frikort och sånna inbetalningar.
Räkningar är fixade så allt de är redan löst.

Min tand har slutat värka vilket är skitskönt.
Kanske jag kan bli människa igen då.

Sen ska jag i väg och handla..

Jag har nämligen kommit på den smarta iden att sluta banta.. mm de ska jag göra.. allt har fan kretsat kring bantning.. BANTNINGEN gör mig fet.. alla misslyckanden slutar i tröstätande.
Så nu slutar jag att Banta och jag tror fan det kommer göra att jag jag lyckas gå ner i vikt..
Vågen plussar efter alla dietförsök..
Jag Måste ta mig i skjortan nu och inse att det är inte så farligt att låta viktnedgången ta sin tid.

Jag sak verkligen ta till mig av halfartsteorin, för de handlar ju om så enkla saker..

Så från o med nu lägger jag ner bantningen.. ska redovisa min mat hädanefter.
Samt engagera mig mera i träningen.. Japp de ska jag göra.. sluta banta och börja leva normalt.
Hoppas oxå att effekten av de gör att jag mår bättre.. har vatt så jääävla jobbigt en period, sömnlösa nätter, massa ångets och en massa stress.. stress av inget och det stressar mig.

Nu kommer snart min fina kärlek.

Just de ja jag ska ladda min stegräknare..
Nu ska de räknas steg.

Puss på er.









Kommentarer
Postat av: Veronica

Låter som jävligt sunt tänkande!

Jag tänker i samma spår ang bantningen!

Heja oss!



Skönt att tanden slutat värka äntligen!



Att du ser så ung ut då... Jag hoppas alltid att få visa leg åtminstone på bolaget men aldrig någon som frågar... ;)

2009-05-27 @ 18:32:55
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0