Sen uppdatering.

Hej på er alla.

Jag har inte haft tid att sitta vid datan..
Det har vatt en fullspäckad helg.

Jaghar haft så kuuul att det finns inte.
Men nu är man tillbaka till vardagen och allt de där viktiga som de innehåller.

I söndags var det Fisens födelsedag, hon hade en sån fin 2 årsdag, lollo hade fixat med smörgåstårta och tårtor och hela familjen Carlén var samlade.. Jag är så jäkla lyckligt lottad över att ha ens ån fin och stor familj.. som jag älskart över allt annat på denna jord.
Fisens famror och Farfar och faster och farbror var där oxå det var fullt ös och jag tror olivia aldrig fått så mycket paket tidigare i hela sitt liv haha..

I lördags hade ju hella sin 30 årsfest de var superkul.. de blev sent mycket dans, massa skratt och en massa drinkar.
Jag kan inte fatta hur roligt man kan ha.
Bara för inet så länge sen undvek jag allt som hade med sociala sammanhang att göra.. jag klarade inte av de.. Nu älskar jag de sociala.. och att ha vänner omkring mig.
Och jag har verkligen vunnit dem finnaste vännerna och bekanta man kan önksa sig.

Efter allt det där roliga och underbara.. kom besked som var jobbiga..
Min älskade lilla farmor har cancer jag har vetat de ett tag och misstänkt det ännu längre.
Men de senaste veckorna har vi gått och väntat på provsvaren om cansern spridit sig, i fall den hade de så gick de inte att göra något åt de.
I annat fall var de operation som skulle väntat henne.
Den hade spridit sig i hela magen, de kändes så overkligt på nått sett..
Hon tynar bort så mager men hon har fortfarande sitt jävla anama och fräcka humor.. det är så enormt tuft att sitta mitt i mot henne och veta att de kanske inte är långt kvar.
Man hoppas på att allt ska bli till de bästa för henne om de inte är långt kvar.

I alla fall usch kände att jag behövde skriva av mig de..

Nu ska jag börja städa lite.. de har inte blivit så mycket av den varan på ett par dagar..
Skulle haft grupp i går men jag hade totalt glömt bort de i all kaos i skallen just nu.

Men u ska jag lägga upp lite roliga bilder för er som vill se..

kram kram.









Fisens 2 års kalas..




Kommentarer
Postat av: Linda

SÅ HIMLA SNYGG DU ÄR I LUGG DÅ :-)



kramis

2009-03-10 @ 17:05:02
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/
Postat av: Soulsister

Du ser ut att ha haft jättekul! Såg även fotona på Face Book, härligt!!!



kram

2009-03-10 @ 19:31:30
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: anna

Vad lik Nicole Richi du var på bilden!

2009-03-12 @ 22:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0