Impuls handling är farligt men kul.

Hej på er denna underbara måndag..
Jag sitter här med jordens förkylning, inhandlade otrivin menthol.. säger bara en sak FY SATAN SÅ ONT DET GÖR, de känns som om man stoppat i sig 20 fischermans ffriend och sen försöker sig på att gå ut i 20 minus grader typ.

I dag promenerade jag och John friskt.. vi var ute i 6 timmar tog stan runt och hamnade sen i ingelsta bla, där jag ville köpa min mixer som jag kände jag behövde.. Lime grön OBH..
Gjorde en smothie eller hur de "innefolket" nu kallar de där supppergoda fruktdrinkarna..
Jag gjorde min på frysta hallon och Mini yogurt naturell.. super gott.

Men mixern var inte det enda vi handlade med oss, vi fastnade på för en tv och slog till haha så nu är vi stolta ägare till en SONY 52 tummare..
Våran "gamla! 40 tummare som tidigare kännts hyffsat stor bleknar i jämförelse, men de är skönt att en xtra tv eftersom Johns passion här i livet är spel och åter spel..TV spel då alltså.
Så de är bra att jag har nått att se på när jag vill.

I alla fall nu ska jag ta min menthola otrivin och lägga mig.
Jobbas i morgon och innan de så ska jag ha samtal med min Hälsokonsult Annette ska bli skönt att prata av sig lite.

Kommentarer
Postat av: Lena

WOW! En 52"! Jag som tycker att min 42" är lite liten nu kanske skulle haft en sån stor... Grattis i alla fall! Hoppas du blir fri från din förkylning snart!! Kramar

2009-03-24 @ 06:18:29
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Soulsister

Var gör ni av er andra tv då? haha, skrattade som f-n när jag läste ditt inlägg på FB....impulsköp! Galet!



kram

2009-03-24 @ 07:37:26
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0