Fredags kväll..

Ahh Vilken dag,  skulle upp tidigt för att besöka tandis så skönt att få tanden fixat så fort..
Sen blev det storhandling med Sis och Hella som båda kommer att ha kalas i helgen..
Hella sin 30 årsfest och Sis handlade till fisens 2 årskalas..
2 kalas jag ser tokmycket i fram i mot.

Sen åkte vi och åt.. innan vi hämtade fis på dagis.. då var de dags för djuraffären, Fisen älskar fiskar sjukt mycket.. jag var väll mest pinknödig och hoppades på att fått låna deras toalett men ikke.. Skitställe.. om en kund är i behov av att lätta på trycket borde man ju i alla fall få låna den..

Så det har med andra ord vatt en fullspäckad dag.
JAg däckade efter att jag kom hem.. (dels för att tandis tar ganska mycket energie från mig är så TANDLÄKARRÄDD ATT DET FINNS INTE) sen oxå för att jag inte kunde somna igår.. och vaknade vid 06,30 men somande om en stund innan syster ringde haha.

Kvällen har vatt lugn bara softat och sovit..
I morgon blir de Power Walk med Tina (en gaaaammmal vän som oxå är xtravaganzare)
Sen skynda sig ner till stan inhandla spraytan in a can, sen spraya sig brun och handla strumpbyxor hem duscha fixa sig göra naglarna och sen varva ner med ett glas vin.. och njuta lite av den stress som förmiodlingen då kommer ramla av mig.

Men nu ska jag sova...
Kram på er alla..




Det här med att vara Normal är inte riktigt min grejj..

Kommentarer
Postat av: Anonym

toppensnyggt/kram kram mamma

2009-03-07 @ 01:04:53
Postat av: Ella

Vad snygg du blev i håret, ha det så skoj på alla kalas i helgen, kram ella

2009-03-07 @ 07:10:36
Postat av: Lena

Nej, normal verkar inte vara din grej :) Men varför vara normal? Det är ju alla andra Svenssons :) Tycker du verkar hel-härlig!! Kramar i massor

2009-03-07 @ 08:48:51
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Soulsister

Haha, vilken bild :)

Men du är skitsnygg i lugg!!!

Ha de nu så kul på kalasen, njut o roa dig

kram

2009-03-07 @ 09:46:03
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Emma

Du blev skitsnygg i lugg ju!! :)

HOppas allt är bra med dig!

Kramar

2009-03-11 @ 17:53:46
URL: http://emmzasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0