Bulliga ikke gulliga mage

Hej på er..

Hoppas att ni har de bra..
Jag sitter med skam struten på skallen för jag har verkligen misskött mig ett par dagar med mat..
Det har ätits fel nu ett par dagar för mycket Fy så hemsk jag är.

Bio i fredags GODIS PÅSE, mys med pizza och sen tacos på de.. (alltså inte samtidigt som pizzan) när jag ändå hade syndat så mycket passade jag på att ta Mc Donalds oxå..
HALLLÅÅ sara vad är de för fel på dig egentligen.. Usch så hemsk jag är känner mig ricktigt äcklad av allt nu.

Så jag åkte och handlade.. förberede ca 20 lunchlådor..
Slog till mig sj käften hårt och sa till mig shjälv att detta bara är en fallgropp.. som jag tar mig ut från NUUU..
Gick ut en långpromenad och insåg att jag är bara människa.. och att detta helt enkelt inte går att få ogjort och att jag får spendera extra långa promenader och mera tid på gymet..

Så nu har jag biktat mig för er.


Så nu kör vi så det ryker.. kilon ska rasa och jag SKA nå mitt mål. FAN ta mig.

Kommentarer
Postat av: Soulsister

Misstag är till för att läras utav. Stryk ett streck över de här dagarna och börja om med nya friska tag imorgon! Du kommer ta dig i mål, så är det bara!!!

Jag tror stenhårt på dig, så det borde du själv också göra!



KRAM

2009-03-01 @ 22:28:38
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Lena

Jag säger som Katarina, jag tror på dig till 100 %. Gårdagens misstag kan vi inte göra något åt, nu är det bara att blicka framåt. Och om du inte hade ramlat ner i några fallgropar ibland så hade jag undrat var felet låg :) Det handlar bara om att kravla sig upp (läs citatet om groparna jag la upp på min blogg för några dagar sen, så rätt!). Kör hårt så når du ditt mål. När du kommer i mål så står jag där och skriker av lycka med dig!!

Kramar

2009-03-02 @ 06:21:53
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Kicki

Man måste få falla ibland, annars är man inte mänsklig. Ibland blir man bara less på att tänka på vad man stoppar i sig. Huvudsaken är att man tar tag i det med en gång och det gör du ju!

2009-03-02 @ 06:55:17
URL: http://minavardagsbestyr.blogspot.com/
Postat av: Anna

Falla är okej och mänskligt! Ta nya tag igen och kämpa på! Du kommer nå ditt mål! Det är bara så det kan gå!:)



Kör hårt!

KRAAM

2009-03-02 @ 15:15:43
URL: http://xtravaganna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0