Blogg torka..

Hej på er denna svala natt..
Jag har verkligen ramlat in i en form av blogg torka.. kanske kan de vara den heta solen på dagarna och den ljumma natten som får mig att sitta ute och njuta av goda vänners lag som gör att jag missar att uppdatera mig.

Min sk soppdiet är över.. jag körde ett par dagar..
Men insåg ganska snart att jag inte skulle orka med att lära mig allt de nya på jobbet, eftersom jag blir så trött och yr av sopperna de första veckorna.

Men att hålla maten har gått bra, jag äter bättre än nånsin för jag vill verkligen gå ner i vikt..
Långa promenader och cykelturer är en ny schema lagd aktivitet som jag har fått in..

Jag har sagt det att köra denna halfarts liknande diet fram till aug och hoppas på några minus kilon..
Sen soppra till hösten igen ett par veckor..

Jag anser att de känns bra.
Jag tror jag har för många oro moment i sopprandet efter att jag blev så dålig sist.. ochd e sista jag vill är att riskera jobbet pga dåligt mående..

I alla fall..


Nu ska jag sova.. i morrn är de kalas för svärföräldrarna ute i deras fina sommar stuga.. ska se till att plocka med mig jympa dojjerna och ta en Långis där ute.

Jag är så jävla bra.. och de är ni alla andra sopprare som ätare som ni mitt i mellan.
Ne godnatt på er.

Pöööss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en härlig dag hos svärföräldrarna,hälsa och säg att vi följer gärna med en annan gång ,det verkade så fint och mysigt där/kram mamma

2009-06-27 @ 01:13:04
Postat av: Camilla

Det blir ju VV i höst!

2009-06-27 @ 22:03:58
Postat av: Camilla

Det blir ju VV i höst!

2009-06-27 @ 22:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0