Vilken Pepp och glädje..

Godmorgon på er..

Nu sitter jag här mätt och belåten..
Sitter och pratar med min vän/granne/ och xtravaganzakämpe som valde att gå halvfart under julen och nyåret..
Hon vägde sig i går..
Hon hade gått ner masa kilon massa fettprocent under denna tiden de synstes på henne men hon sa att ne jag har inte gått ner men nu är det bekräftat.. för mig som startat min halvfart så känner jag fy fan så kul.. de funkar de går och man kan.. man ororar sig ju lite :)
Så stort grattis Erika du är så jävla bra duktig snygg och allt det där..

Nu ska jag storstäda undan sen är det träning och glöm inte utmaningen.. 45 min rask takt..
I morgon är det en ny utmaning..
Ska klura på den lite.. lutar åt dans så ladda eran mp3 eller dator med shake musik..

Hörres sen.

Kommentarer
Postat av: Björn Wikström

hejsan vännen!

tack för kommentaren och för att du läst!!

kram/B

2009-01-14 @ 13:38:09
URL: http://singelpappa.blogg.se/
Postat av: Anna

Åkej.... Jag e ju på dag 6 och skal inte ta i för mycket. Jag gjorde så här för att få ihop det: Istället för att rida ut, tömkörde jag. (För er som inte är hästintresserade kan jag ju tala om att det är som att köra häst och vagn men utan vagn. Man går efter hästen istället.) Så nu vet jag ju inte riktigt hur länge vi var ute men svettig å varm blev jag och var ett tag. 3 km blev det i allafall. Åsså allt spiringa runt på gården å leta rätt på grejjerna... ;) Hästen å hunden var åxå nöjda med dagens utmaning. Man har det ju bra om bor vid skogen! Å har så trevligt sällskap på sina promenader. Så jag tycker att jag har gjort min del idag. Eller?

2009-01-14 @ 13:39:25
Postat av: Soulsister

Klart det funkar! Följer man XV-tallriken och äter alla sina mål o dricker det hemska vattnet så funkar det!



Hur känns det att äta igen då? Blev det tacosallad?

2009-01-14 @ 19:42:45
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Malin

Halvfart fungerar alldeles utmärkt! Jag har gått ner 15 kilo på halvfart.

2009-01-14 @ 20:02:44
URL: http://epona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0