Va fan har du rosa på dig..

Ja de har jag haha..
Köpe faktiskt en rosa tröja för ett par dagar sen.. då pratar vi IIILLL rosa..
Ett av mina mål var ju att använda mig av andra färger än svart.. sååå här är jag i rosa..





Just de o tro inte att jag får betalt av kinas fruktodlare nu men GUUUDDD jaghar hittat frukten i mitt liv, pomola.. den är som en gigantisk grapefrukt och smakar en blandning av grape, äpple, en tutch av citron och en hel del apelsin.. den är inte lika saftig men ack så god.. jag är som besatt.. ochd en tar lång tid att äta.. man skalar den som en apelsin tar ett par klyfton och sen plockar ut fruktköttet de är sååå gott.. jag har de till o med som en smak sättare i salladen.
haha.
Och sen slinka ner de hela md lite Loka smultron.. olala.. smakupplevelse.. wiie slår alla maraboou chokladkakor på denna jord..:)


Nu har jag just rastat ragge en liten kvällsvänga oh jag ska lägga mig och sova (igen).
I morgon blir de en långis med högt tempo hoppas jag (att kroppen mår bra) sen blir det att styra och ställa fixa matsedel för veckan och engagera sig i allt och inget så som en helt vanlig dagdrivare gör om dagarna..

Kram på er.


Kommentarer
Postat av: Lena

Jag har aldrig smakat pomelo, men det skall jag göra sedan när jag äter igen. Vad fin du var i rosa! Det är inte en färg som jag har använt, men jag har faktiskt ofta andra starka färger, framförallt rött och grönt. Jag passar inte i pastellfärger säger de som vet. Idag vaknade jag 3.30 och jag kan i ärlighetens namn inte säga varför jag gick upp... Kommer att vara helt död efter simningen ikväll :) Kramar!

2009-01-28 @ 04:42:31
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Soulsister

Pretty in pink!

Har aldrig smakat pomelo, men kommer definitivt göra det efter din smaskiga beskrivning :)



kram

2009-01-28 @ 07:11:10
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0