usch och fyyyy..

Hej på er denna Lördagskväll..

Jag är dö seg nu känner jag.. har vatt ute på 2 lånpromenader i kylan.

Nu är det kväller.. jag avskyr känslan jag har nu.. HUNGER godissug till förbannelse att jag bara vill stortjuta.. inte en enda gång under halvfart som jag nu kan minnas kände jag sånt sug efter nått som nu.
Hatar detta sug förbanade skitfan haha.
(ursäkta språket) men godisjävulen har drabbat mig eller nån jävul i alla fall och nu skåss min nya sunda hjärna med min gamla som säger NEEEJ SARA.
Vill just nu bara lägga mig under täcket och tjuta känner jag..
Usch.

Utråkad är jag dessutom.. och de blir ju inte bättre då i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Soulsister

Drick vatten o ta me Ragge ut på tur så går det över!

2009-01-17 @ 22:25:30
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Linda

Jag har oxå varit i upplösningstillstånd ikväll pga SUG!!!

Så jag kan skriva samma otäcka språk jag med, fan helvetes jävla skit o piss. JAG HATAR DENNA LÖRDAG och ska sova nu!! :-)



kram kram

2009-01-18 @ 00:18:50
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0