Telen ringde..

När jag sov som skönast i morse..
Så jag svarade inte haha.. ne jag gick upp satte på en kopp kaffe och ringde sen tillbaka till min kära arbetskamrat efter 10 min..

"Vill du jobba?"
Ge mig en halvtimme svarade jag hällde i mig kaffet rastade ragge sminkade mig katastroffalt mitt svintohår fick vara vad de var..
Sen sprang jag ner till jobbet, det var sååå mycket att göra kartong efter kartong packades ner kaos mycket med saker vill jag lova.. gänget som var där hade hållt på sedan 7 på morgonen.. så jag var ju i alla fall utvilad när jag kom haha.

I morgon börjar jag 9e på morgonen.. ska möta upp min kollega och ha sällskap till jobbet vi får hoppas på att få så myckets om möjligt gjort.. annars blir det jobb jobb på söndag med.
men det gör mig inget för jag jobbar gärna då dubbelt betalt.

Ja det är ju ungefär vad jag styrt med i dag.. hann inte blogga i morse eller ens kolla nyheterna..

Nu ska jag hoppa in i en duch och diska upp liet så de inte samlas ett berg sen..

och efter det så ska jag enbart ligga i soffan och kolla på lets dance.. tycker iofs inet det är så jäkla kul men men man får la göra som majoriteten av svenska befolkningen och kolla på de nya svenska underhållningsprogrammet.

Men först ska jag läsa bloggar.. hoppas på många uppdateringar..

Kram så länge.

Kommentarer
Postat av: Anna

Fan vad peppad jag blir av att se ditt slit under dessa månader. Jag har precis börjat på Xtravaganza. Ska gå ner 50 kg. Inne på andra dygnet. Undrar hur fan detta ska gå?! Några frågor. Hur mycket har du gått ner? Hur lång tid tog det? Hur länge var du på helfart? Hur gör du din morgonkaffe med vaniljshake? Å vad jag hoppas att jag fixar detta som du gjort! Jävligt bra jobbat!!!! Kram på dig! Anna

2009-01-09 @ 21:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0