Softar dag!!

Hej o Hå..

I dag har jag haft en skön dag..

Softade hela morgonen, sen åkte Erika och jag (som oxå är XV:are och blivit toppen snygg) Runt i alla butiker ute på Ingelsta.. kollade in en massa inredning och en massa blommor växter mm..
GARDINER var de ont om.. illa.

Nu är jag hemma i alla fall och jag äter min choko shake och har de allmänt bra.
Ska kolla på en film nu hade jag tänkt.. blir oftast filmmys på kvällarna innan man går o lägger sig de är avslappning kan jag lova.

Hoppas alla har det bra kram kram.


Kommentarer
Postat av: Lena

Nyss hemkommen från akupunktur. Idag svor jag då hon satte massa nålar i örona också!! Ha en skön kväll, i morron är det fredag :)

2009-01-08 @ 20:28:54
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Tjockisen

Vad kul att du hittade till mig. Jo jag kör på en speciell diet, jag äter enligt LCHF :)

2009-01-08 @ 22:52:56
URL: http://nomoreatjockis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0