Sängläge..

Snacka om att jag är seg..
Kroppen är seg hela jag är seg.
Haha.

Ska nog in och sova nu, så skönt att lägga sig trött.. innan man blir övertrött och blir pigg igen.

I morgon vet jag inte hur det blir om de bli rträning igen.. min kompanjon i tränning kunde inte och Syrran ringde och frågade om jag kunde ta fisen under dagen för hon hade nått i skolan som var tvungen att fixas så just nu är mina plner inte planerade..

Men de lutar åt att vakna ut med ragge barnvakt och sen träna.. hmm mm så blir det nog.

Ska se om jag ev tar en runda och hittar nått att ha på mig på lördag då brollan firar sin 30 års fest.. se om jag kan klämma mig in i nått..
Helt plötsligt slår det mig att detta är mitt sista år som 20 åring.. dvs 20+, nästa år är det min tur att fira 30 år shiit hur lyckades jag bli 30 så snabbt.. (snart 30 så snabbt)
I alla fall skönt det då har man ju i alla fall fått leva ett tag.

Nu sak jag sluta yra och gå och lägga mig..

Puss o kram.

Kommentarer
Postat av: Soulsister

Att fylla 30 var ingen fara alls....tvärt om, rätt kul! O tänk att du får gå in i ditt nästa decennium som SMAL!!



KRAM

2009-01-21 @ 08:27:29
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0