Onsdags morgon.

Godmorgon på er..

Sitter ny vaken med en kopp kaffe/shake och försöker att vakna till liv, mår halvt om halvt i dag..
Och inte roligare blev det när jag märkte att jag hade en sjuk karl brevid mig..
Så nu ligger han oxå med illamående skallevärk och förkylning.. stackarn.. iofs så var det väll lite väntat, men han är verkligen jobb narkoman och blir säääälllan sjuk är han krasslig så går han ändå hans motto "en iprem och massa vatten löser allt"
Så jag antar att jag får agera sjuksyster i dag och ta hand om min kärlek.

Nu ska jag väcka ragge och ta ut han på en prommis, de får bli en liten kiss prommis nu och en längre prommis senare för jag är inte i form.

MÅSTE ringa nån massör naprapat eller vad de heter för min nacke och rygg is killing me.
Sen sak jag färdigställa mitt CV, fota mig inför ett nytt legg göra lunchlådor, köpa en ny soda stream patron och byta ut mina kycklingsoppor till choklad så jag kan fortsätta dricka mitt kaffe på morgonen.. jag äter ju en halv shake i kaffet som frukost fortfarande.. bra start på dagen för mig.
Sen ska jag boka tvättstuga handla tigerbalsam på apoteket.. mmm nja jag tror de var dagens planer.. justd e ja jag måste ha multivitamin med.
I morgon hoppas jag på att klara av hårdare träning..
Man får ju fan panik av att inte kunna träna SKITINFLUENSA eller vad fan de är haha.

Ne dags att ta ragge ut o pinke..
puss o kram på er.


Kommentarer
Postat av: Lena

Hoppas ni mår bättre snart, båda 2! Ta det lugnt med träningen nu, tränar du för tidigt blir du bara sjuk igen. Kramar!

2009-01-28 @ 12:33:42
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Soulsister

Krya på er, båda två....vila mkt så återhämtar sig kroppen snabbare!

2009-01-28 @ 19:15:51
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0