Min finaste lilla fis..

Var nere en snabbis hos min kära syster förut, min systerdotter även kallad fisen, var lite krasslig och hade ont..
Finns det nått tuffare att se dem man älskar ha ont?
Nej.. jag såg verkligen på min syster hur hon led med fisen..
Jag sprang och köpte lite gott och dricka och värken avtog, då gick jag hem.. syrran berättade att fisen hade börjat sjunga och dansa sen.. sååå skönt att höra.
Dem är verkligen så underbart fina tillsammans, minns de som i går när lillsyrran kom hem och berättade att hon skulle ha barn.. de var kolosal chock.. För lollo har alltid varit den duktiga tjejen pluggat och studerade på högskola, moral tanten till oss andra systrar (fast jag är 6 år äldre) iofs så hade hon ju ett långt förhållande på 5 år så en bebis var ju inte det konstigaste på denna jord.. kanske de att de sen bara ett tag efter tog slut, och han gjort ett val att inte finnas till för fisen är ju konstigare..
Men alla gör ju sina val i livet de är sorgligt speciellt när de finns så många barn där ute och vuxna som inte har några val vare sig dem får ha kvar sina föräldrar i livet eller få barn överhuvudtaget så väljer vissa människor som har fått världens finaste gåva.. ett barn att inte älska och finnas där för det.

Ne nu ska jag avsluta detta blogg inlägg och gå och sova..
I morgon ska jag lägga upp min tränningsvecka.. har nu gjort dagens utmaning?
Bra..

kram och sovgott..

Lollan o fisen..

Hennes blogg kan ni läsa här..

http://www.singelmorsans.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: B*

Vilken fin blogg du har :)

2009-01-19 @ 00:58:20
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jaaa! Fynda är hur kul som helst, bara den att man handlar ju en del bara för att de e billigt inte för att man egentligen behövde de :-))

Lät inge vidare me kebabsalladen....Usch för bara isbergssallad :-S Men köttet skulle smaka bra just nu :-D

2009-01-19 @ 11:25:56
URL: http://sprinklez.blogg.se/xtravaganza

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0