Men vad är nu detta..

Så vaknade man tiiidigt igen.

Jaghar ju sovmorgon kropp så sov då.
Men men har gått upp och sitter i min pyjamas och dricker mitt morgon kaffe/shake, känner mig allmänt halv burrig och underar starkt på att skita i att tvätta håret och bara slå in en fläta i burret eller nått liknande.

Visst syster yster du kan ta keson.

har ni oxå märkt att sängen blir hårdare ju mindre ni blir?
Får till och med små blåmärken på knäsidan när dem ligger mot varandra.. haha..
nu måste jag alltid ha täcket eller kudden mellan knäna så dem inte "skaver mot varandra" låter lite sjukt menjag tror ni förstår vad jag menar.

I dag ska jag bunkra på mig massa softar kläder att ha på mig eftersom vi ska vara i lagret hela dagen och lagret är sviinkallt.. så vantar och mössa och massa tjocka kläder ska jag ha på mig, man behöver ju inte se speciellt upppiffad ut när man är i ett lager  :)

Såå skönt det ska bli att vara ledig.. jag ska bara springa omkring i myskläder och ingt smink.. och bara vara.
Sen ska jag föröska få tag i min fina linda och se om jag får komma och fira hennes födelsedag (försenade) med en massa kaffe och skiiit prat har inte träffat henne på evigheter.. så jag sak försöka träna stämbanden och sjunga ja må hon leva med full inlevelse.
"Jag yrar"

ne nu ska jag gå ut med Ragge i kylan sen ska jag se om jag kan försöka med att göra en morgonfotodagboksuppdatering, de blir inga direkta wowbilder i dag inte.. haha.


Kommentarer
Postat av: Lena

haha det där med täcket mellan knäna stämmer precis! Ligger alltid på mage i sängen, men i soffan ligger jag ofta på sidan. Har en extra liten soffkudde som jag kan lägga där, för det skaver och är hårt när knäna går emot varandra. Vilka I-landsproblem vi dras med...

2009-01-06 @ 09:25:00
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Erika

haha!

jag måste också ha täcket mellan knäna numera, de gör så ont å ha ben mot ben =) men jag antar att man ska ta det positivt att det inte längre är en massa fett som isolerar =)

2009-01-06 @ 18:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0