Kebab sallad..

Har haft en jobbbig dag i dag ang mat.. vaknade sen och drack min shake till frulle sen mellis sen lunch..

Diskuterade fram och tillbaka om jag skulle prova att äta kebabsallad.. hjärtat ville ha pizza, fick relativ stark ångest ganska jobbig känsla de där ;(
I alla fall så beställde jag kebabsallad.. gick och hämtade den EN STOR HÖG MED ISBERGSSALLAD OCH PÅ TOPPEN KEBAB KÖTT.. inget annat inga tomater ingen gurka ingen majs ingen rödlök.. ENDAST KEBABKÖTT OCH ISBERGSSALLAD.

Jag hade väntat mig en smakexplosion men blev besviken.. de var fan godare med kycklingsallad a la sara style..

De enda som jag fick var en äcklig mättnad och ångest..fast halva salladen fick slängas.

Hädanefter blir de mat gjort av mig själv i alla fall ingen kebabsallad...


Kommentarer
Postat av: Lena

Oj, det var en dålig kebabsallad. När man beställer det här på krogen precis där jag bor, får man en låda med sallad i mitten. Sen har de lagt skurna tomatskivor och gurkskivor "stående" runt kanterna, majs och rödlök (om man beställer det, det gör aldrig jag) i små högar runt kanterna, och ananas. Ovanpå allt ligger köttet. Jättefint gjort. Du får komma hit och äta kebabsallad :) Kram

2009-01-19 @ 06:08:42
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Soulsister

Den salladen hade jag lämnat tillbaka! När vi var på en pizzeria för ett tag sedan och jag beställde kebabsallad så lämnade jag tillbaka den av samma anledning. Jag pekade på menyn och där stor: tomat, gurka, rödlök och feferoni. Jag hade dessutom beställt med en liten bit fetaost.

Så näpp, fick bli bakläxa. Sen dröjde det så otroligt länge att make o son var klara med sin mat, så jag reste mig upp och skulle gå när killen kommer in med salladen.

Jag var vansinnig, slutade med att jag fick den i en "doggy bag" kostnadsfritt med mig hem.

Vi har inte handlat där sedan dess, men salladen var god...när jag väl fick den som jag ville ha den

kram

2009-01-19 @ 07:41:16
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0