Jag är så lyckligt lottad..

Hej på er denna kalla möra Lördagsmorgon.. jag vaknar en timme tidigare än vad jag behöver vilket inte gör mig något alls.. så skönt att bara gå igenom alla bloggar, och nyheterna med en kopp kaffe/choko.

I dag fyller min fina vän Linda år, jag vet att hon läser min blogg i mellanåt så jag vill bara säga ett mega stort grattis älskar dig gumman!!

Ni anar inet hur lyckligt lottad jag är för att ha en sån vän i mitt liv, har kännt Linda sen vi var halvförvirrade 12 åringar på jakt efter allt och inget.

Finns de en person som alltid trott på mig så är det Linda, bland allt helvete vi har gått igenom såg vi alltid till att skapa en perfekt värld tillsammans.. :)

Vi har lyckats behålla våran vänskap genom att alltid låta oss vara dem vi är.. vi är olika på alla plan jag är en shlagernörd hon är en inbiten hårdrockare.. jag är ett kaos hon är lugnet.

Hur länge vi än må vara i från varandra vet vi att vi finns när vi behöver och när vi ses är det som om vi aldrig varit i från varandra..

Jag hoppas att alla har en sån vän.. som alltid lyssnar som alltid tror på en, som inte vill förändra utan accepterar och älskar den man är.

Nu har jag varit lite djup.

Krma på er denna tidiga Lördagsmorgon.

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för dina fina ord! rörd

Är så tacksam för att du alltid funnits i mitt liv...



Puss!

2009-01-03 @ 11:34:31
Postat av: Linda

Tack för dina fina ord! rörd

Är så tacksam för att du alltid funnits i mitt liv...



Puss!

2009-01-03 @ 11:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0