Jag är en prickig falukorv.

Fatta att mitt ansikte har fått besök av massa finnar..
Dem ömmar och pluppar upp som små tomater i sommarsolen..
Vad händer???
Haha.
Ett par mensfinnar brukar jag få men detta är ju överkurs..
I alla fall..

Hoppas att ni haft en bra natts sömn.. de har jag nästan haft.. min nacke värker inte lika mycket längre och det är skönt.
Skallevärken börjar kanske ge med sig lite nu (hoppas).

Dagens utmaning i dag är ju gymet.. jag hoppas att jag efter frukosten.. (ja jag sov länge i dag) känner mig piggare nog för att kunna bränna lite på lite maskiner.
Sen har jag tvättstugan.. skööönt älskar doften av rena kläder och ett rent hem.

I går var ju utmaningen DANS jag och erika dansade på dansmatta därav min enorma koncentration på bilden.. jag var så kass.. jag trode jag hade rytm i kroppen.. hmm.. kanske måste öva en hel del till.

Nu ska jag föröska fortsätta mig på Lindas blogg utmaning kom till låt 7 i går ändrade och fortsatte ändrade och fortsatte.


Nu sak jag ta ut min lille ragge på en morgon promenad.. en sen morgon promenad.. för jag tror inet john var ute i morse för ragge praktiskt taget står vid dörren.

Kram kram.


Kommentarer
Postat av: Soulsister

Du har en bloggawars att hämta hem hos mig

2009-01-16 @ 22:04:30
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0