Funderar starkt på att sova..

Hej och hå igen..

Måste ju bara nämna att min Ragnar är hemma igen efter ett gästspel hos mamma o pappa.. dem tog hand om honom nu när man jobbat så mycket.. de är inte så kul för ragge att vara ensam eftersom han är jordens mest sociala hund :)
han är dock lite deprimerad nu känns de som.. eller så har min familj kört slut på ragge för han ligger bara o sover..
John påstår att han har har blivit så bortskämd hos mamma o dem att han längtar tillbaka shyyst sagt haha.. Men han ligger på min mage o sover i alla fall han är så himla mysig av sig sen han kom hem vill gosa hela tiden.

I övrigt så känner jag mig fortfarande burrig.. lite ont i bihållerna.. jag vill verkligen inet bli sjuk och defenetift inte å influensan.. John sitter och snörvlar han med.. hmm undra om det kan vara kört för oss.. kanske är det säng liggar läge med en temp i munnen som väntar f yy..

I alla fall.
har sett på jordens segaste film. de skulle vara en komedi men personligen känns de mera som om de var typ en deprimerande drama.. inte skrattade jag en eda gång i alla fall.

Hursom helst jag fryser som en bäng..
Kan fortfarande inet bestämma mig ang om att börja halvfart.. Usch ge mig råd någon haha..

ne nu ska jag läsa lite bloggar sen ska jag sova.. i morgon börjar jag 12,00 så jag har sovmorgon.

Förresten -15 grader skulle de bli på måndag.. hmm.. kul o veta.. man kommer ju frysa röven av sig.



Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag tycker att du ska lyssna på din kropp. Det verkar som om den skulle må bra av lite mat, speciellt nu när du jobbar så mycket. Du har ju redan gått ned massor! Och du kommer ju fortsätta gå ned. Jag tror att det är bra att det får ta lite tid också, så kroppen hinner anpassa sig till. Det är vad jag tror, men du känner ju bäst själv hur du mår!

2009-01-03 @ 23:42:27
Postat av: Soulsister

Lyssna till din kropp, prata med din konsulent, o sen bara bestäm dig. Nån gång ska du ju börja tugga :)

Antingen blir det nu, eller så blir det sen....

kram från en som e på väg till jobb

2009-01-04 @ 05:56:19
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Lena

Jag tycker också du skall prata med din coach och fråga vad det säger. Men håller du på att bli sjuk så är det ju det som gör att du mår skit, inte pulvringen.

Läste i Jennys blogg det du skrev om Loka vs. Ramlösa. Det har jag aldrig hört, att Loka skulle vara bättre. Vet du varför? Jag köper billigt vatten, just nu dricker jag ICA's mineralvatten. Och det där att man skulle få dricka citron men inga andra smaker har min coach aldrig sagt (inga smaker alls har jag fått höra). Jag måste kolla med dem igen. Det är då fanken att de skall ha så olika bud på de olika centrena, alla verkar säga olika saker när det gäller allt. Fattar de inte att vi pratar med varandra och upptäcker att de säger olika saker? Verkar lite oproffessionellt tycker jag....

2009-01-04 @ 07:08:16
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0