Dagens första lååångis.

Hej och Hå, nu är jag hemkommen från dagens första långis promenad.. fan vad kallt de är ute..
halsen är bättre i dag men nacken är spänd och skallevärken vill inte ge med sig..
Men men varför ska man klaga?

Det var så skönt att promenera hade dock inte med mig musiken som brukar vara soft att ha till men men man kan ju inte komma i håg allt :)

Nu ska jag ta hand lite om hemmet..  ta hand om gårdagens tvätt bla som fortfarande ligger i tvättkorgear och ikea kassar haha.

Så avundsjuk på Lena och Sara som är på Ullared och shoppar loss.. :) haha.

I dag blir det ingen dages utmaning.

Men i morgon kommer det en som jag kommer att framföra på bloggen i kväll..
Ha en skön lördag så hörres vi kram kram.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vi måste ses o promenera nån kväll eller dag! :-)

Var i stan bor du?

kram

2009-01-17 @ 14:05:15
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/
Postat av: Lena

Vi hade det jättetrevligt och shoppade MASSOR (se min blogg). Nu har jag just tagit ett bad (var tvungen att inviga nyinköpt badskum, nackkudde för badkaret och bodyscrub :)

2009-01-17 @ 16:52:10
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0