Utmanad

Jag har blivit utmanad av Lena..

så jag startar väll detta då.


Vilken mat äter du ofta?
Sallas, keso räkor kyckling mera kyckling lax o mera sallad..

När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till och duka av?
Haha.. oftast är de jag som ser till att få anordna kalasen oxå .. (jag har ju en extrem kärlek till att fixa fester kalas dop osv.. allt från tårtor till smörgåstårtor)
tillbaka till frågan.. jag frågar alltid om jag kan hjälpa till med nått.
Var sitter du helst när du bloggar?
I mitt data rum..

Köper du ofta Triss?
Hmm.. kanske ett par gånger i veckan.
Vilken stad eller land har varit din bästa semester?
Thailand.. maten, klimaten befolkningen ohh loved it..

Vilken TV-kanal tittar du mest på?
3-4-5 an

Regler för utmaningen: Välj ut 4 stycken som du vill ska svara och utmana dom på deras bloggar. Be dom kolla in din och låt sedan personen som utmanade dig få veta när du svarat på frågorna/utmaningen!


Alla som vill får gärna köra den utmaningen.. :)

Kommentarer
Postat av: Antigone38

hahaha jag antar utmaningen......blir en lätt match att skriva ner gällande maten då jag går på XV helfart.....



Tycker du är såååå duktig och en riktig inspirationskälla. Smyger in här och på Theans blogg när det kniper.

Tack!

2009-02-06 @ 23:02:38
URL: http://www.antigone38.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0