Turban sara..

Hej på er igen.

Jaghar vatt så effektiv denna morgon/förmiddag haha..
Jag har i flera veckor letat efter mitt arbetsgivarintyg från Dressman efter som jag måste skicka de till A-kassan så dem ser att jag har jobbat osv.. I alla fall jag hittade de ingenstans och tänkte hmm kanske glömde de.
Sen har vi olika pärmar och fack i datarummet där alla viktiga papper såsom räkningar o mer räkningar bevaras.. i alla fall.. så har jag ett eget fack där de klart o tydligt står saras viktiga papper.. (iofs så är de inte så viktiga papper liggandes där men intyg meriter mm.)
Hursom helst så missade jag helt att kolla i de facket och där låg arbetsgivarintyget som jag skulle skickats in för 2 veckor sen.. hur kan man ha en mapp med saker och helt bara glömma att titta där?
Ett bevis på att jag numera inte är lika smart som jag var förra månaden kanske ska öka dosen av omega 3 haha.

I alla fall jag har tränat med pilates bollen och sträckte magen.. vaddå sträckte magen undrar ni?
Mm de undrar jag med men jag lyckades få kram i magen.. de bara lixom drog åt sig skit läskigt..
Efter de tog jag ettt (ikke så) långt bad asvarmt de var sååå skönt och tvättade håret hade inte tänkt göra de men mitt svinto hår krävde schampoo jag var helt enkelt tvungen att lyssna på de.
så nu sitter jag hä med en handuksturban på skallen och dricker kaffe supergott.

Och så har jag plockat ner mina kycklingsoppor så i morgon kan jag få min älskade chokladshakeskaffe ohhh sååå gott.
Haha.

men nu ska jag torka håret.

Dagens varning bara: LDB sport deo.. satan så äckligt den luktar fy jag provade den i dag eftersom jag alltid handlar på mig en hel del deos så jag har.. men usch den åker i sopptunnan direkt luktar blää usch amoniak med nått rengöringsmedel typ haha.

Kram på er så läng...


Kommentarer
Postat av: Bollen

Tack så mycket =) Ja det var verkligen skönt med spa. Vad kul förresten att du fått lite jobb på Xtravaganza, trivs du bra med att jobba där? Kramar

2009-02-04 @ 18:09:03
URL: http://xtravaganzabollen.blogg.se/
Postat av: Soulsister

Ingen putmun....det tar sig :)

2009-02-04 @ 19:07:00
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Lena

Vad söt du var med turban!! Håller med soulsuster, känner knappt igen dig utan putmun. En vacker dag skall jag också ta kort på mig med putmun, tror aldrig jag har putat med munnen någon gång på kort :) Kramar

2009-02-04 @ 20:27:09
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0