Slut på kaffe..

Godmorgon på er..

Klockan har just passerat 8,00, och jag har ingen aning om vad jag gör vaken så här tidigt.. kanske är de så att min kropp inte klarar av att sova mera efter gårdagens sovar dag.. jag tror fan jag sov mig igenom mer än halva dagen i olika omgångar..Jag var sååå trött att de fanns inte.

Nu sitter jag i alla fall med min kaffeshake, och inser att de redan är dag 4a tiden går visst framåt trots allt hoppas på att mera energi infinner sig hos mig i dag och alla andra dagar så man kommer i gång igen efter ett par dagars latheteri.

Fredag i dag som sagt var och Februari är snart slut de är ju inet klokt vad tiden springe ri väg.. Vår o sommar snart faaaan vad skönt.. guuud vad skönt.. sola bada och äta massa glass hmm.. haha.

JUST DET ja min klänning kom i går som jag beställde.. och västen.. västen ska skickas tillbaka den satt skitilla.. stor över bysten och armar och lagom i midja mage.. Kan dem inte göra kläder för dem som kanske inte har D kupa?
Kan man spruta in rump fett i tuttarna? Jag vet ju att man kan de i läpparna haha.
I alla fall så provade jag klänningen.. ohhh vad jag älskar den.. ohhh vad den var stor över TUTTARNA fan vad illa detta är.. sen slog de mig att men va fan jag ska ju gå ner lite till.. hmm denna satt bra måste byta til en strl mindre.. TRO MIG DETTA HAR ALDRIG SKETT INNAN..
Klänningen var till o med snyggare än på bild.. så den ska jag bara byta strl på.. och ev köpa den beiga med..

Ne ni glada människor där ute så ska jag ta och hälla upp yttligare en kopp kaffe.. sen ska jag kolla till min febriga karl..
Jag ska ju skryta lite oxå om mina underbara talanger som flickvän.. kanske kan få årets pris som årets bästa??
I alla fall när jag hämtade ut paketet på ICA så passade jag på att inhandla sjukmat till min kärlek.. som bestod av fil o flingor färska baguetter rostbiff och ost.. sen satt han brevid mig och smackade högljud medans jag satt och sippade LOKA Naturell.. (då önskade jag att jag köpt en soppa till han istället haha)

kram kram

Kommentarer
Postat av: Lena

Själv har jag alltid haft problem åt andra hållet, bysten har varit för stor. Men nu verkar det ha ordnat till sig lite, har åtminstone samma storlek på byxor och tröjor nu för tiden, kanske en storlek större på tröjor. Förut skiljde det flera storlekar. Ha en skön dag med systrarna!! Kramar

2009-02-20 @ 12:34:40
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Soulsister

Jag går alltid ner massor över bysten...när ja känner att det området är okej, o önskar jag kunde punktmarkera lår, höfter, stuss o mage.....men man kan ju inte få allt, eller hur?!



KRAM o shoppa loss me syrrorna!

2009-02-20 @ 14:57:32
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0