Oj har badkaret växt?

Haha

tog nyss ett bad.. asskönt.. och behövligt :)
Slog mig hur mycket utrymme de fanns i badkaret då blir man glad..
de är dem små sakerna som kan glädja en.

Jag är fortfarande helt upprymd över allt som hänt..
Alla fina kommentarer.. Ni anar verkligen inte hur glad jag är att jag har er som läser detta¨och som även skriver.. och att få höra att jag inspirerar människor är enormt stort för mig, ni inspirerar mig med så enormt.
Jag är sååå glad.

Nu har jag laddat upp bilderna från dagens låångis med Zelda och erika som dansar rumba..
Jag hoppas att ni har haft en bra söndag

kram kram.




På vägen mötte vi våra goda grannar Vidar och Nora med deras Mario...



Erika och Zelda avslutade långisen på himmelstalundsfältet med lite rumba dans..


Och så har vi rudolf med röda mulen.. iskallt var det men efter ett par minuter i rask takt var man uppvärmd.. dock inte på snoken..



ragge råälskar isen.. en toppen dag.


Kommentarer
Postat av: Anna

STORT GRATTIS SARA!!! Vad kul med jobbet!! Och vad fin du blev på omslaget, verkligen!! Du har verkligen gjort dig förtjänt av allt, du har varit enormt duktig!



Tack för tipset också, ska jag verkligen ta i beakt!



Kul att allt går bra för dig och att du är nöjd och glad..det ska man vara:D.



Många kramar

2009-02-01 @ 20:48:18
URL: http://xtravaganna.blogspot.com
Postat av: Lena

Haha mitt badkar har också växt, men tyvärr inte tillräckligt mycket för att inte vissa delar av mig skall flyta ovanför vattnet... Mitt badkar är så himla grunt, fattar inte hur de tror att en vuxen människa skall få plats där. Ser ut att ha varit en skön promenad. Ha en go vecka! När börjar du jobba? Kramar

2009-02-02 @ 06:19:44
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Soulsister

Kan tänka mig att det är ngt man gläds åt, längtar själv dit!

Lycka till idag :)



kram

2009-02-02 @ 09:15:46
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0