Massa kärlek till er..

ALLA som hela tiden kommer in hit peppar puschar läser och stöttar mig i min viktkamp.. Ni är för underbara...
Massa kärlek till alla er bloggerskor som går samma väg som jag och som jag beundrar sååå mycket ni är duktiga bäst vackra och så fina människor.


I dag har jag haft en softar dag myst med ragnar på långis promenad.. när hjärtat kom hem gick vi och handlade lite gott gott, så i kväll ska jag mumsa grillad kyckling med avocado, hjärtat ska äta våran gamlahelg klassiker varm cibatta macka med massa gott gott i som mozzarella feta ost lufttorkad skinka, ruccola, salami, soltorkade tomater mm..
Men eftersom jag lyxat med lite kärleks choklad känns de dumt att även lyxa med massa bröd och ost nån måtta får det vara på de hela när man ska ha dröm kroppen eller hur.

I morgon ska jag jobba på DRESSMAN, ska bli skitkul, dem ringde och frågade om jag kunde hoppa in vilket jag absolut kan göra.. jag hoppas att dem ringer flera gånger.. älskar ju verkligen service och sälj yrket och eftersom jag bara jobbar på Xtra tisd och torsd så har jag ju tid till flera jobb för de är minst lika roligt..
när jag får sälja och ge service är jag hemma.. när jag får hjälpa kunder och bidra med något känns allt fullkomligt.. haha de är faktiskt så.

Men nu ni så ska snart jag förbereda mig inför melodifestivalen.. WIIEE lyckades få hjärtat till att mysa med mig denna schlagerkväll.
Så nu ska de lyssnas på min favorit musik SCHLAGER..


Ta hand om er och ha en fortsatt trevlig dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0