Kanske dags att sova..

Hej på er igen.

Nu har jag just spenderat tid framför en klockren film til de dracks de iskallt vatten.. hjärtat mumsade färska frallor med ost och peppar lönneberga skinka..haha måste bara påpeka hans ätande lite xtra.

Fick en sån rolig nyhet av Linnea en av hälsokonsulterna på XV, för ett tag sen så hade viktcentrat en utlottning av ett medlemskap kostnadsfritt..
En av dem som sökte det var min barndomskompis Mariah.. som oxå gick och vann.. är så jääääkla glad för hennes skull och helt säker på att det kommer gå skiiitbra.

Själv så soppar jag på.. i morgon är det dag 5.
Den 7 mars är vi ju bjudna på 30 årsfest vilket oxå kommer vara en dag som jag kommer att äta lite, så man klan stanna uppe och ha e kul en hel kväll, de kan man ju med soppor oxå de har jag gjort vid flera tillfällen..
Men nu när man inte längre har så mycket så kan man ta en dags paus anser jag.
Haha.

I alla fall sova var de ja.. Just de ja.
Mmm jag får väll hoppa in i min fula blommiga rosa nya pyjamas och låta herr John Blund ta mig till ett soligt ställe i drömmarna.

Kram och ha en trevlig helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0